čtvrtek 20. září 2012

Planet Spa - Indulgence, Avon

Výrobek: Tělový krém Planet Spa - Indulgence
Cena: Okolo 200,-- Kč
Kde seženete: Avon ladies, nebo internetový e-shop

Dnes to bude celkem rychlé a se bude hovořit o tělovém krému od Avonu, kde v hlavní roli bude bambucké máslo a čokoláda.




Přiznám se, že nejsem nějaký extra nadšenec do kosmetiky Avon a jediné, co od nich vlastním jsou jedny s stíny (celkem na nic), tři rtěnky (dvě ucházející, jedna super), marocký výživný olejíček na vlasy (bude recenze) a pleťový krém (žádný zázrak, bude recenze), takže když jsem objednávala tenhle krém, tak to bylo jen na popud vzorku vůně, ke které bylo možné přičichnout v katalogu. A i když nejsem vůbec milovník čokolády, tak její vůně mě ohromila hned napoprvé a bylo rozhodnuto, krém bude můj!


Obal je klasický na řadu Planet Spa, tedy průhledná vanička a jemně zdobené víčko. Mě se celkem líbí, nic přehnaného .. :) Tento krém je ze speciální řady se zlatými částečkami, čokoládou a bambuckým máslem, které slibuje extra zpevnění pleti, hydrataci, vyhlazení a má údajně dodávat i mladistvý vzhled ..A jak je to v realitě? Krém je opravdu hodně máslovité konzistence, jak je poznat už z fotky, a velmi dobře se roztírá.


Bohužel musím říci, že bude nejspíše vhodný jen v letních měsících, nebo na domácí užití, když se nebudete zrovna chystat ven. Opravdu docela dobře hydratuje a pleť je po ni nějakou dobu jemná a pružná, ale výrobci potom už nejspíše vsadili jen na vůni, která je opravdu úchvatná. Vážně jako kdyby jste právě vstoupili do továrny na čokoládu! Jenže pružnost pleti, hydratace a vůně jsou podle mě jediné klady. Co mi na krému celkem vadí je to, že když se rozetře, tak se pokožka díky zlatým částečkám docela leskne. Vlastně ne docela, ale docela dost. Což je podle mého žádoucí prostě jen v létě na opálené pokožce.

Takže za mě ano, ale jen v letních měsících. Vůně je vážně dokonalá, pro ty, kdo mají rádi čokoládu, i když možná malinko chemická. Hydratace také celkem obstojná a pružná a jemná pleť je po krému celkem dlouhou dobu. Teď je krém tuším v akci za cca 150 Kč, takže kdo ho chcete zkusit a nechcete za něj dávat plnou cenu (za kterou podle mě, i přes množství 200 ml, nestojí), rychle volejte své avon lady!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za všechny Vaše komentáře!